+38 063 731 76 76; +38 096 446 96 48 info@астериск.укр

Чи потрібний мені Астериск?

IP-телефонія – це інноваційне рішення для економії ресурсів під час голосового зв’язку. Крім того, цифрова АТС «Астерікс» може використовувати програмне забезпечення, яке встановлюється на комп’ютер (на відміну від стандартного підходу). Це говорить про те, що відсутня необхідність витрати грошей на встановлення додаткового обладнання (телефонного апарату).

Чому вигідно застосовувати IP-телефонію на великих підприємствах?

  1. Базується на наявній мережі;
  2. Значне скорочення витрат шляхом по операторної маршрутизації та економії на міжнародних дзвінках використовуючи такі сервіси як даремно, воіпдіскаунт;
  3. Не потрібно застосовувати додаткові ресурси;
  4. Зручність в експлуатації та постійна підтримка клієнтів.

Деякі власники бізнесу вважають, що установка АТС – це дороге задоволення, що є лише для великих фірм. Насправді такі думки виходять з відсутності знань у принципі роботи та цінової політики. Наприклад, компанія, що має в штаті понад 100 співробітників, віддає перевагу саме IP-телефонії, але й менші організації можуть сміливо дозволити собі такі інновації.

Цифрова телефонія “Астерікс” підходить і для дрібних підприємств

Велика кількість вигідних пропозицій;

Відсутність потреби у тривалій установці;

Недорога вартість послуг (компаній, які займаються підтримкою безліч, та кваліфікованих інженерів теж);

Можливість масштабування (вибір найбільш вигідного рішення, можна масштабувати від 10 користувачів до 100 і більше).

Фахівці з усього світу зводяться до однієї думки: актуальність цифрової телефонії для малих організацій є значною. До відома, в країнах, що розвиваються, понад 40% підприємств невеликого масштабу застосовується дана технологія або планується її введення.

IP-телефонія стає популярною і для житлових комплексів

У нових європейських будинках житлового призначення набирає дедалі більшої популярності такий метод зв’язку, як АТС. Для цього простягається кабель оптичного типу, за допомогою якого клієнт користується не лише послугами дзвінків, а й інтернет та телебачення на високій швидкості. Хоча й проєкт здебільшого перебувають на стадії реалізації, але поширюються інтенсивно, вже зараз в Україні можна під’єднати домашній телефон за протоколом SIP.

Кому потрібна і кому не потрібна ip телефонія

Для початку розгляньмо кому не потрібна ip телефонія, тож, якщо Ви компанія надає послуги тільки на внутрішньому ринку, не маєте філій, між якими потрібний постійний телефонний зв’язок, робите не багато телефонних дзвінків на мобільні напрямки, і у Вас немає потреби відстежувати дзвінки співробітників, то достатньо для Вас, щоб будувати статистику з навантаження. Коли ж все-таки Вам буде доцільно установка «Астеріск», якщо у Вас є потреба в статистиці дзвінків, та їх запису, якщо у Вас є свій колл центр для приймання та обробки дзвінків, якщо Ви використовуєте црм, яка може інтегруватися з астериск, або Ви можете заощаджувати на мобільних та міжнародних дзвінках. “Астериск”.

Висновок

Компанія «Астерикс.укр» пропонує найкращі умови для клієнтів, надаючи максимальну якість зв’язку та постійне технічне обслуговування. Крім того, ми піклуємося про те, щоб споживач зміг безперебійно здійснювати дзвінки, отримувати доступ в мережу, і вести ефективний бізнес, використовуючи сучасні технології IP-телефонії, у нас Ви також можете не купувати власний сервер, а орендувати його на наших серверних потужностях.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

− 1 = 5